Post by adfiterphokohl on Mar 11, 2022 14:39:09 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Epic Heroes War: Super Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med tokens ▞▞▞
▞▞▞ Epic Heroes War: Super Heroes 2022 version ▞▞▞
kiếm hero khó quá cày 8 năm rồi nản quá ahiuhiu
hur man uppdaterar .ill ge 5 stjärna om il ipdate..
Bra spel så här långt. Kommer uppdatera när den har spelats igenom.
Fördröjer hela tiden, snälla fixa.
Riktigt kul.... Med presentkod hjälper dig bara starkt
Det här spelet är väldigt intressant men jag har inga pengar att betala och köpa hjältar snälla gör platinahjältar och föremål att köpa på ädelstenar eller på guld
4 fick mitt lösenord jag kan inte återställa det jag spelade hårt 4 det här spelet...varför..
Dracula är mäktigast Sadowman är mäktigast jag spelar det här spelet mars 2018
Det spelet är online??
Epic Heroes War: Super Heroes Пригодницькі cvde
Det här är ett bra spel
Trevligt spel det är så roligt i först tills det blir svårare senare måste du ha så tålamod om du är fri spelare svårt att tjäna allt som ädelstenar, samla torn och samla pjäser för att uppgradera hjältar och kombinera föremål och en sak jag inser att det inte finns någon balans mellan gratis spelare och betald spelare jag ser i akademin betald spelare som enkelt sätter upp hjältar allt kommer lätt för dem.
Jag kommer att rry så många presentkoder men det finns arbete bara 1 vänligen ge ingen VIP-kod snälla ge normal kod plz divmods tack
Coolt spel
wow spel
#Osm, fantastiskt bra krig och full underhållning
vilket spel!!
Epic Heroes War: Super Heroes Adventure bbeb
Varje gång jag försöker gå online eller i dominans säger det till mig "ogiltig ny uppdateringsdata", men mitt spel är uppdaterat. det har redan gått 2 dagar sedan det hände. Jag spenderade inte 63$ för detta
För mycket tid slöseri i auto fight
För mycket att slipa
Epic Heroes War: Super Heroes 冒險 dsz
Ladda ner ladda ner nuwww hans!!!!!!!
Epic Heroes War: Super Heroes Adventure enxj
Jag har en bra anslutning, jag kan surfa snabbt och spela YouTube utan att sluta, men varför fortsätter det att säga som inte kan ansluta till servern
SAMURAI II: VENGEANCE Аркаде bov
Reparera lastningen
Kraschar hela tiden
Epic Heroes War: Super Heroes Adventure qznk
Det här spelet är väldigt intressant
utmaningskartan skulle vara knepig, inte omöjlig. i nivå tio hur ska jag vinna med så mycket op på fienden. och hjälpmedlet? inte så mycket hjälp alls. Jag gjorde allt men fortfarande värdelös .plz nerf lite, eller lägga till platina objekt som ett hjälpobjekt.
Jag älskar det här spelet mycket, jag spelar det på tv-spel Inget mer att spela spel på tv😬
Det är bra
Det här spelet är pengar suger .....det förbjuder starka folk eftersom han fick tillräckligt med pengar från dem .....1 stjärna är för mycket för divmob
Vissa på nätet är lagom men episka spel!
Så synd att det är sant
Jag har laddat ner det många gånger det är bra men vi måste titta på för många annonser för att få diamanter
Sämsta spelet någonsin. Yuuuuk shi
Riktigt bra spel
Jag har perfekt internetanslutning och har miljoner anslutningsproblem varje dag.
Hej diveloper-läge jag är dina stora fans snälla ge 30k ädelstenar i spel episka hjältar krig hejdå
Det är ett bra spel, men vissa människor säger dåliga ord till DIVMOB och bluffar också
grafiken så tydlig att kontrollen är ok och spelet är så intressant och bra
köpte nuvarande boosterutrustning och fick den aldrig, skulle betygsätta den högre eftersom jag gillade spelet fram till den punkten
Yo yo